掃呢頁CODE去手機

2018年10月6日 星期六

韋家雄:婚前緊張失眠!韋家雄接得靚新娘興奮狂咀 __,韋家雄,

甜到漏呀!現年53歲的藝人韋家雄今日與比他年輕近廿年的「銀行之花」女友鄧楚雅(Keynes)結婚,上午家雄與六人兄弟團到酒店接新娘,東網獲得當時姊妹團 ...


甜到漏呀!


現年53歲的藝人韋家雄今日與比他年輕近廿年的「銀行之花」女友鄧楚雅(Keynes)結婚,上午家雄與六人兄弟團到酒店接新娘,東網獲得當時姊妹團玩兄弟的絕密片段,見兄弟團只係手執道具花聽指示跳舞,輕易極速過關,然後韋家雄就向匿喺門口的新娘子讀出愛的宣言,終於娶得美人歸。

約十一時半,一對新人與兄弟姊妹團離開酒店出發往男家。家雄與Keynes表現興奮,兩人應記者要求多次咀嘴,甜到漏。兩人坦言前一晚緊張到失眠,家雄說:「全晚冇瞓過,原來真係會緊張到失眠,依家接咗新娘,心情好開心又興奮。」

他透露有做足傳統儀式,又有玩新郎環節,他笑言:「我會記住呢鑊!我哋要跳舞、又要揈波同埋食芥辣,仲要答啲好難嘅問題,都答錯咗啲。(有冇講愛的宣言?)有,我講得好認真,都係嗰三個字,I Love You。」Keynes表示十分滿意,兩人互給對方110分。家雄稱之後會去泰國探太太的親戚兼度蜜月,再去台灣,一直休息至十月尾。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!