掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

李旻芳:自揭同居!李旻芳忍唔住公開讚男友 __,李旻芳,

快啲結婚啦!《東張》咪神李旻芳(Lucy)及黃耀英(Darren)拍拖4年,感情穩定,早前還直言有結婚計劃,但希望先上車後結婚,但原來兩人已經開始咗同 ...


快啲結婚《東張》咪神李旻芳(Lucy)及黃耀英(Darren)拍拖4年,感情穩定,早前還直言有結婚計劃,但希望先上車後結婚,但原來兩人已經開始咗同 ...


快啲結婚


《東張》咪神李旻芳(Lucy)及黃耀英(Darren)拍拖4年,感情穩定,早前還直言有結婚計劃,但希望先上車後結婚,但原來兩人已經開始咗同居生活!Lucy今日喺社交網大放閃光彈,原來佢病咗呀!佢將Darren照顧佢嘅點點滴滴紀錄低,公開點讚男友:「依個男人,對我好好。真係忍唔住要出post公開讚吓佢。話說我琴(尋)晚唔舒服,佢怕我訓(瞓)訓(瞓)下(吓)覺會嘔,所以佢唔訓(瞓)覺都照顧住我,坐喺床邊睇住我訓(瞓)覺,又準備定晒水同藥喺側邊,定時餵我飲暖水,起身見我好返(番)d(啲)有返(番)少少胃口就切好晒水果比(畀)我食,又幫我洗晒廚房嘅碗碟,頭先望住佢喺廚房洗碗嘅背影我就覺得好幸福喇 ,佢份人係鍾意就鍾意,唔鍾意就唔鍾意,有個句講個句,唔明就問到明,講野唔會諗其他人感受,所以可能有人會覺得佢太直接,太串(寸),什(甚)至有d (啲)mean。但係其實佢係一個超級友善,又正直,又幽默又識照顧人嘅好男人黎(嚟)架。

網友一見到佢出呢個閃光POST就即刻起哄叫佢哋結婚啦,留言話「男孩像佢經已沒餘下太多」仲笑話個POST係有聲添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!