網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月23日 星期二

【被恩師兒子告】酒井法子傳遭逼遷 保持笑容唔回應 __,酒井,酒井法子,

酒井法子日前傳出捲入索償訴訟,原告更係其恩師創立嘅公司
日本女星酒井法子日前傳出捲入索償訴訟,原告更係其恩師創立嘅公司,相信報道所指嘅恩師,就係一手捧紅酒井嘅SunMusic創辦人相澤秀禎。當時未有披露財務 ...


日本女星酒井法子日前傳出捲入索償訴訟,原告更係其恩師創立嘅公司,相信報道所指嘅恩師,就係一手捧紅酒井嘅SunMusic創辦人相澤秀禎。



當時未有披露財務糾紛內容,而據雜誌《Friday》指,酒井住嘅寓所係恩師名下物業,不過自恩師離世後,公司業務交由長子管理,近年公司經營不善,故想變賣所持物業,更入稟告酒井法子一直冇交租,以圖逼遷,而據法律界人士指如果酒井法子能夠提供租約,證明自己有交租,對方就唔能夠單方面解約。



《Friday》亦去到酒井寓所附近追問,酒井禮貌保持笑容,但未有回應提問。







精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



報道話恩師兒子想變賣物業,故想迫走酒井法子。 報道話恩師兒子想變賣物業,故想迫走酒井法子。
未有回應追訪,但酒井法子全程都態度友善

未有回應追訪,但酒井法子全程都態度友善

鍾意就快D Share啦!