網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

梁家輝:一王三后出巡!梁家輝「三陪」冧死女 __,張家輝,梁家輝,

霸氣!影帝梁家輝與太太江嘉年向來恩愛,日前兩公婆撇下一對孖女,相約好友上山詩鈉及另一女友人於中環開餐。戲裏戲外冧女有一手的家輝,當日「一王三后」出巡完 ...


霸氣!


影帝梁家輝與太太江嘉年向來恩愛,日前兩公婆撇下一對孖女,相約好友上山詩鈉及另一女友人於中環開餐。戲裏戲外冧女有一手的家輝,當日「一王三后」出巡完全冇難度,陪食、陪笑、陪行街瓣瓣掂!

日前下午2時許,戴住黑超的家輝拖住太太與眾女邊行邊傾,愈傾愈興奮的他動作多多,期間還傾到手舞足蹈,即使在搭扶手電梯,家輝依然雞啄唔斷,站在前方的上山及女友人亦忍不住擰轉身望着家輝,三女被家輝逗得笑到四萬咁口,期間一男友人前來會合,然後一行人步往附近餐廳醫肚。

眾人走到餐廳門外,家輝識做地主動埋櫃台攞位,盡顯紳士風度!家輝進入餐廳後即除去黑超,然後繼續「吹神」上身,邊食邊傾講不停,眾女視線依然落在這位演得又吹得的影帝身上。一行人逗留約兩小時,家輝又搶先出去埋單,然後再折返會合眾人一同離開。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!