網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月12日 星期五

【《延禧》紅到外語地區?】英文版《雪落下的聲音》一樣動人催淚 __,《延禧》,

煲晒《延禧》嘅日子,就好似妓院入面嘅蔡少芬一樣:「我空虛、我寂寞、我凍呀!」或者有人會好似周星馳咁問:「唔係咁大鑊吓嘛?」唔講笑,堅係咁大鑊。所以,就 ...




煲晒《延禧》嘅日子,就好似妓院入面嘅蔡少芬一樣:「我空虛、我寂寞、我凍呀!」或者有人會好似周星馳咁問:「唔係咁大鑊吓嘛?」唔講笑,堅係咁大鑊。所以,就算唔第三次翻睇(第一次首播、第二次TVB粵語版),都會搵《延禧》啲歌嚟聽下。點知,竟然搵到個英文版《雪落下的聲音》--《The Sounds of Snowfall》MaxLow,而且無論詞定唱都好掂檔。

好歌,就係聽到旋律已經有畫面,就算係英文版,都會再次憶起富察皇后嘅可憐遭遇,寧願一死做返富察容音;憶起傅恆用一輩子守住瓔珞,至死只求對方答一句「好,我答應你」。

鍾意就快D Share啦!