網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月10日 星期三

潘源良:潘源良結婚了 李麗珍終於蒲頭 __,李麗珍,潘源良,

好耐冇見!「詞壇浪子」潘源良上月低調喺加拿大迎娶細佢17歲嘅女友Rita,要數到潘源良最為人熟悉嘅一段情,一定係佢同李麗珍(珍妹)拍拖期間,經歷「四合 ...


好耐冇見!


「詞壇浪子」潘源良上月低調喺加拿大迎娶細佢17歲嘅女友Rita,要數到潘源良最為人熟悉嘅一段情,一定係佢同李麗珍(珍妹)拍拖期間,經歷「四合四離」,雖然曾經愛得轟烈,不過李麗珍對於前度結婚,就表明冇回應,亦冇正式露面過。

呢日珍妹終於甫頭啦,仲同好友張文慈合照,張文慈喺社交網上載兩人合照,留言話:「好開心今晚見到珍妹,依然明艷照人#李麗珍」相中嘅珍妹淡妝上陣,的確好省鏡,絕對係狀態大勇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!