掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

唐詩詠陪翻版劉馬車澳洲慶生巴打:又多個契哥? __,劉駿軒,唐詩詠,慶生,劉馬車,

唐詩詠陪翻版劉馬車澳洲慶生 巴打:又多個契哥?
唐詩詠陪翻版劉馬車澳洲慶生 巴打:又多個契哥?.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspaniframe ...


唐詩詠陪翻版劉馬車澳洲慶生 巴打:又多個契哥?







前香港先生,有「翻版劉馬車」之稱嘅陳志健(Otto)而家同大台新劇《解決師》劇組喺澳洲拍攝外境,早前適逢佢37歲生日,佢喺IG上載一張同拍檔唐詩詠、張曦雯慶生嘅合照,相中嘅佢哋飲酒紅酒、食甜品,笑得開心,Otto並留言:「多謝兩位美女,生日,澳洲,解決師。」







網民都笑Otto「一皇兩后」有兩位美女過生日,唔怪得舉晒V字手勢咁風騷啦,不過小心阿嫂羅苡之呷醋呀!

張曦雯、陳志健、唐詩詠

Otto同老婆羅苡之


同劇演員除咗唐詩詠、張曦雯,仲有王浩信、詹秉熙、苗可秀等。





台前幕後好多人輪住同Otto賀壽,睇嚟佢人緣好好。





一向對唐詩詠「愛護有加」嘅連登巴打,見到「唐姨」又出現,就緊係關心佢幾時契埋Otto做阿哥

去到澳洲,緊係要喺IG打卡。

佢同張曦雯喺澳洲糖黐豆咁喎。
膠通消息來源:陳志健IG、唐詩詠IG


講起契哥,佢真係有好多個

[七皇一后] 唐詩詠7大契哥峇里玩到喪 巴打:兄弟逐個上!

唐詩詠娛樂團一向異性緣旺盛,除緋聞男友多,契哥同「兄弟」一樣咁多,日前佢就飛去峇里出席陳凱琳同鄭嘉穎婚禮,同《鐵馬尋橋》七兄弟玩到癲,披頭散發,不顧儀態!七兄弟包括有黃智賢、唐文龍、黎耀祥、黃嘉樂、曹永廉、林子善同馬國明,唐詩詠就企中間,一齊做出好多搞笑動作,又拍片又合照,七皇一后,玩得好開心喎!



黃智賢形容呢個陣容係:「七星伴月」。



被七大猛男包圍,唐詩詠個樣好爽喎!



玩到披頭散發,儀態都冇晒。



唐詩詠早年拍攝《鐵馬尋橋》時,跟主人家鄭嘉穎,仲有劇中其他演員成為好友,彼此以「兄弟姊妹」相稱。



眾男一齊擺5「色魔」pose係咩玩法?





真係好好朋友喎!



唐詩詠IG留言:「Welcome to馬 family,大嫂 大嫂 大嫂!」唐詩穎同鄭嘉穎以兄妹相稱,陳凱琳自然成為佢大嫂



佢形容今次旅程係「家庭之旅」。



唐詩詠IG留言:「一段充滿愛同喜悅的旅程結束了!#好但好開心 #馬家族 #馬家族去旅行 #你地快D結婚我又可以玩 #大家今日都好有型#今日好開心#瘋狂一下」



真係玩得好開心喎!



林子善同唐詩詠關係真係好到一個點!唐詩詠更加係林子善結婚時兄弟團唯一女將

Cap by:唐詩詠IG、黃智賢IG




















鍾意就快D Share啦!