掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

【共處一室生情愫】患脊柱側彎隱疾港女屢被飛 波蘭人夫:愛要衝破萬難 __,港女,

嘉瑩(左二)原職空姐,為愛嫁去波蘭。
空姐可以周圍飛,接觸唔同地方機會比較多,緣份天空下,嘉瑩就喺意大利時,遇到波蘭好好先生、會計部主管Peter,結婚9年,婚後定居波蘭格丁尼亞(Gydn ...


空姐可以周圍飛,接觸唔同地方機會比較多,緣份天空下,嘉瑩就喺意大利時,遇到波蘭好好先生、會計部主管Peter,結婚9年,婚後定居波蘭格丁尼亞(Gydnia),生咗兩名混血囝囝。嘉瑩係陳貝兒主持大台真人騷《嫁到這世界邊端2》最後出場嘅波蘭人妻。

嘉瑩過往幾段感情都遇人不淑,佢再拍拖都要小心擇偶,佢大呻:「以前喺香港拍拖遇到好多差嘅男仔,試過有一個好花心,每晚都將電話入面所有通話記錄刪除,我問佢,佢就話有潔癖,鍾意乾淨。」當年27歲嘅嘉瑩,有次孖閨密享受一個羅馬假期,佢哋又冇訂好酒店,偏偏行李篋撞爆轆拖唔郁,唯有揀間就近青年旅舍入住,但全部單人房爆滿喎,唯有入住一間10人房,同世界各地嘅背包客共處一室,而單身Peter獨自外遊又係佢哋室友,見到嚟香港靚女就留下好印象,有一晚全部部室友約咗出去夜蒲開P,嘉瑩話唔舒服,要瞓陣晏啲先join,Peter就守候,點知嘉瑩瞓過籠甩咗底,佢哋就係咁點着愛火。



事後雖各自回國,但一直保持聯絡,Peter喺3個月後由波蘭來港探嘉瑩,仲帶埋求婚戒指,嘉瑩都猶豫咪為咗相識3個月嘅人賭一鋪。其實波蘭民風純樸,國民大部份係天主教徒,離婚率甚低,嘉瑩深信Peter唔係玩玩吓。



嘉瑩交往時仲有一個隱憂,佢話:「我由細到大,有嚴重脊柱側彎,做過一次大手術,醫生話冇百分百保證以後一定冇事,將來有機會行唔到,以前曾有一個香港男友,知道我有呢個問題,本來約約吓都冇再搵。」不過,嘉瑩選擇同Peter坦白交代病情,男方不但唔介意,仲話會照顧佢一生一世,「老公就同我講,又唔係去街市買嚿豬肉,秤下邊件好啲,愛你就要衝破萬難,點都要娶你。我覺得自己遇到一個咁好嘅男仔,機會率真係好細,波蘭雖然比較落後、比較窮,我都願意嫁過去,我只想同老公一齊。佢真係好純好純,呢個世界好少有呢種男仔。」



嘉瑩媽咪知道就鼓勵女兒去追求真愛,嘉瑩於是答應嫁去波蘭,佢返航空公司遞信辭職,其他空姐同事都唔睇好,認為波蘭係窮國家,而且佢哋相識日子太短好冒險。決定成行,卻又一波三折,當地政府要所有外國人出示一張由自己國家發出,證明係身家清白同可以合法結婚嘅證書,但香港特區政府根本冇呢類證書,佢哋唯有向駐波蘭中國國領事館求救,Peter心急娶伊人,差啲要跪求。佢哋婚後住喺格丁尼亞,結婚時僅用港幣60萬,就買到當地一個面積600呎愛巢。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



嘉瑩(左二)原職空姐,為愛嫁去波蘭。 嘉瑩與Peter因為剛好同住喺青年旅舍大房,亦因此漸生情愫。 嘉瑩與Peter因為剛好同住喺青年旅舍大房,亦因此漸生情愫。
嘉瑩與Peter婚後誕兩名兒子。

嘉瑩與Peter婚後誕兩名兒子。
Peter為娶嘉瑩,差啲搞到要跪領事館職員。

Peter為娶嘉瑩,差啲搞到要跪領事館職員。
陳貝兒

陳貝兒

鍾意就快D Share啦!