網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月4日 星期四

逼城城講妻女 發哥:個女靚過你啦 __,城城,發哥,郭富城,周潤發,

發哥(右)指城城的女兒旺爸爸,笑說自己很喜歡她。
發哥(右)指城城的女兒旺爸爸,笑說自己很喜歡她。周潤發、郭富城、廖啟智、孫佳君、周家怡、張松枝及張建聲等主演,莊文強執導的電影《無雙》,前晚在九龍灣舉 ...


周潤發、郭富城、廖啟智、孫佳君、周家怡、張松枝及張建聲等主演,莊文強執導的電影《無雙》,前晚在九龍灣舉行首映禮,黃子華、謝賢、鄭中基及農夫等到場支持。大會司儀區永權盛讚現年63歲的發哥於戲中似36歲,發哥笑說:「年齡同身體健康倒行,拍呢部戲之前係唔做運動,得到郭富城啟發做運動,拍戲嘅時候發覺身手好咗好多,肌肉冇咁易攰,好多場戲都應付到。」發哥自言每日原地踏步15分鐘,接着又叫區永權和城城做訪問時原地踏步,被迫踏步10分鐘的區永權搞到一頭汗。此時,發哥忽然問城城:「知唔知養個女幾貴?」城城笑謂:「我養自己仲貴。」



發哥和城城主演的《無雙》,前晚在九龍灣舉行首映禮。 發哥和城城主演的《無雙》,前晚在九龍灣舉行首映禮。
黃子華前晚到場支持發哥新片。

黃子華前晚到場支持發哥新片。
城城的囡囡被發哥拿來做話題。資料圖片

城城的囡囡被發哥拿來做話題。資料圖片

考慮家庭車

發哥和城城一起接受傳媒訪問時,發哥即面對鏡頭恭喜城城:「恭喜晒你,係你個女(Chantelle)為你帶來好運,好旺你,發到巴巴聲。」城城被問到太太方媛是否已睇過《無雙》?他說:「佢話發哥好靚仔,佢喺上海睇普通話版。」發哥突然問方媛能否聽懂廣東話?城城表示太太懂廣東話,發哥再問:「咁囡囡呢?」 城城開始煞有介事說:「唔好講住。」發哥似想整蠱城城,繼續說:「講你個女之嘛!怕乜箒,你個女靚過你,我鍾意你個女多過郭富城,佢出世之後旺你買多幾架法拉利。」城城既無奈又尷尬回應:「唔係,我𠵱家唔諗兩座位,係要諗家庭車。」



每日趕收工

城城迅速轉換話題,大讚發哥是影帝之中的影帝,又自稱作為後輩,從發哥身上學習到大量的知識。發哥回敬指應歸功城城:「佢係講古仔好叻嘅演員,最難忘係爆炸後攬住城城死過翻生,今次未演過嘅角色冇包袱,因為budget大,每日趕住準時收工,所以不容有失,一定要順利。」

採訪:張俊銘

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!