掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

【爆相爆片】小妹妹落校巴遭的士撞 目擊者:早一秒過馬路就死得 __,爆相爆片,

小妹妹落校巴準備過馬路時遭的士擦過。(讀者李先生提供)
「過馬路要小心,咪求望快一陣」,呢支歌仔由小編學生年代就開始唱,但依然好多人當係耳邊風,其實一時貪快,真係後果嚴重,分分鐘命仔都冇埋。好似牛池灣呢位小 ...


「過馬路要小心,咪求望快一陣」,呢支歌仔由小編學生年代就開始唱,但依然好多人當係耳邊風,其實一時貪快,真係後果嚴重,分分鐘命仔都冇埋。好似牛池灣呢位小妹妹,落校巴衝過對面馬路,好彩只係畀的士擦過,執返條命仔。



讀者李先生係牛池灣威豪花園嘅居民,今日(29日)下晝1點幾,佢喺屋苑入口外,睇住件事發生。由李先生提供嘅閉路電視片段見到,畫面右方一架小學校巴停喺路邊,一名女同學落咗車,見到對面馬路一位相信係佢家長嘅女士,女同學即刻心急衝過馬路,點知呢個時候,一架的士駛過,喺女童身邊擦過,佢即時跌低咗,對面位女士嚇到即刻衝去女童身邊,場面十分驚險,的士司機即刻落車了解,而屋苑嘅保安亦都馬上出來協助。



李先生批評,校巴司機喺意外中責無旁貸,「點解會無大人指示下,由得個小朋友落車行咗去?」李先生話,事發時,女童嘅視線明顯被校巴擋住,根本睇唔到有車駛埋黎,認為司機喺呢個位置停車好有問題,「真係好危險,佢早一秒過馬路就死得!」



警方回覆話,今日下晝1點幾,57歲姓楊的司機,駕駛的士於永定道將8歲姓陳女童撞倒,女童腳部受輕傷,被送往聯合醫院治理。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568




鍾意就快D Share啦!