掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

陳展鵬:照顧病母無礙婚事 展鵬:做好自己本分 __,展鵬,陳展,陳展鵬,

藝人陳展鵬與單文柔(Phoebe)的婚禮將於本月13日舉行,有傳他近日既要忙於籌備婚禮,又要照顧年初因中風病倒的母親,導致心力交瘁,情緒失控。陳展鵬回 ...




藝人陳展鵬與單文柔(Phoebe)的婚禮將於本月13日舉行,有傳他近日既要忙於籌備婚禮,又要照顧年初因中風病倒的母親,導致心力交瘁,情緒失控。陳展鵬回覆東網否認並說:「多謝大家關心,媽咪身體漸漸康復中,結婚係開心事,每個人屋企都有父母、仔女,都希望有最開心健康家庭,我做好自己本分,大家唔使擔心,亦希望外界畀小小私人空間我,我都希望多啲時間陪伴家人。」

問到婚宴婚籌備如何?他說:「基本上都完成所有嘢,安排得好好,開心事,大家應該正面態度去面對,結婚一生人得一次,唔覺得辛苦,但過程中學習好多嘢。」至於亦有指突然結婚是聽風水師之說,為母沖喜,而Phoebe與他命理相合,婚後更旺夫,展鵬說:「最重要兩人係咪覺得舒服可以結婚啦,依家年代唔同,大家唔係盲婚啞嫁,時間好重要,可以配合到我哋,我亦都會盡量為自己屋企同埋將來屋企,無論父母或子女,都希望畀到開心嘅回憶,正面訊息佢哋,自己做好呢個榜樣。至於外界所講風水玄學,我只可以講最重要相信自己嘅努大,心要善。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!