掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】楊玉梅當年選亞姐係因為… __,亞洲小姐,楊玉梅,亞姐,

楊玉梅自爆當年選亞姐並非心甘情願!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集繼續有事隔20年「出山」拍劇嘅楊玉 ...


楊玉梅自爆當年選亞姐並非心甘情願!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集繼續有事隔20年「出山」拍劇嘅楊玉梅擔任嘉賓,同主持人李惠儀(Kiwi)大談「閨」密。

楊玉梅自爆當年選亞姐並非心甘情願,係畀人煩到爆先去參選,最後成功入圍都令佢覺得不可思議。再講到以前拍電影係一套接一套,風光時期要製片同事幫手度期,佢話最深刻係吳君如曾經同過佢講話套套劇都見到佢︰「你都唔使瞓喎,你仲紅過我!」認真爆笑!想了解更多就記得留意最新一集嘅《閨蜜睡房》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!