掃呢頁CODE去手機

2018年10月20日 星期六

古天樂:【友共情不變】古天樂生日 新五虎再聚首 __,古天樂,

古天樂生日,另外四虎劉愷威、吳家樂、古巨基及何遠恒都有到賀,正呀!藝人余安安同古天樂(古仔)向來老友鬼鬼,而且兩個都係10月生日,分別係22號同21號 ...


古天樂生日,另外四虎劉愷威、吳家樂、古巨基及何遠恒都有到賀,正呀!


藝人余安安同古天樂(古仔)向來老友鬼鬼,而且兩個都係10月生日,分別係22號同21號,只係相隔一日,非常巧合!雖然佢哋早前已經一齊慶祝,不過開心事點會嫌多,呢日再搞咗個生日派對添,一班好友包括林峯、吳君如、方中信夫婦、古巨基夫婦、鮑起靜及老公方平等等都有出席!

不過最驚喜嘅係自5月基仔開騷後,「新五虎」再聚首喇,另外三虎吳家樂、劉愷威、何遠恒都有到賀,果然係友共情不變,那種真找不到缺點!個生日P成二十幾個人,唔只人多,酒都好多,目測已經有17支,唔通不醉無歸?

而大合照時個個都笑得好開懷,安安就好開心攬住古仔,佢留言:「Happy Birthday to us 和男神@古天樂 一起慶祝生日!可愛的天秤座!」網民都話呢個簡直係星級飯局,正到爆呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!