掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

為張偉文「復出」獻唱 __,張偉文,

胡美儀與靚聲王張偉文認識十多年,胡美儀感激他教授了不少唱歌技巧。資料圖片
胡美儀近年為攻讀心理學,減少了很多幕前演出,不過,上月仍在百忙之中擔任張偉文演唱會的表演嘉賓,更抽空練歌及宣傳。原來,胡美儀在04年加入環星娛樂,由唱 ...


胡美儀近年為攻讀心理學,減少了很多幕前演出,不過,上月仍在百忙之中擔任張偉文演唱會的表演嘉賓,更抽空練歌及宣傳。原來,胡美儀在04年加入環星娛樂,由唱粵曲改唱流行曲,自此與張偉文結下不解之緣。

胡美儀大爆張偉文私底下十分搞笑,尤其當年胡美儀以歌手出道時,張偉文經常取笑她驚到口震。她笑說︰「佢係公司第一個男藝人,我就係第一個女藝人。當時我好驚㗎,因為佢係出咗名嘅靚聲王,成日俾佢笑我。記得第一個伊館騷,我上到台個嘴係咁震,之後佢就成日學我口震個樣,笑鬼我。不過我好多謝佢,因為當時我喺佢身上學到好多唱時代曲嘅技巧,好開心跟到呢個唱家班學嘢。」




鍾意就快D Share啦!