掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

林鄭當眾推開老公 惠英紅:呢個舉動好俏皮 __,惠英紅,

惠英紅前晚收到銅紫荊星章蛋糕,笑得十分開心。
惠英紅前晚收到銅紫荊星章蛋糕,笑得十分開心。惠英紅日前獲授銅紫荊星章,英皇老闆楊受成前晚在灣仔為她舉行慶功宴,惠英紅表示已將銅紫荊星章放在家中當眼位置 ...


惠英紅日前獲授銅紫荊星章,英皇老闆楊受成前晚在灣仔為她舉行慶功宴,惠英紅表示已將銅紫荊星章放在家中當眼位置,問她可要為銅紫荊星章買重保險?她認真地說:「原來呢個獎唔見咗要報警,冇得重發。」

當日惠英紅受勳後,連特首林鄭月娥都要推開老公,蹺着她集郵,惠英紅說:「當時情況好好笑,佢哋結婚咁多年,呢個舉動好俏皮可愛,係恩愛夫妻,一啲都冇話小男人大女人感覺。」林鄭跟她說了甚麼?她說:「好開心佢知我係邊個,佢話好鍾意睇我啲戲,叫我繼續加油,話政府支持電影圈。」並表示這次受勳感覺和奪得電影獎截然不同:「為屋企爭光,心裏面暖笠笠。」

採訪、攝影:陳杰




鍾意就快D Share啦!