網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

【金豬牌過大禮】蕭潤邦向江若琳求婚即落訂 唔介意畀多次禮金 __,江若琳,蕭潤邦,

Oscar今日帶金器同禮金到女家過大禮。
「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)去年底向女友江若琳求婚成功,今年初宣布婚訊,好日子訂喺12月23日,距離婚期尚餘兩個月,今日Oscar就安排兄弟帶住 ...


「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)去年底向女友江若琳求婚成功,今年初宣布婚訊,好日子訂喺12月23日,距離婚期尚餘兩個月,今日Oscar就安排兄弟帶住大堆禮物到女家過大禮,佢哋跟足傳統儀式,待儀式完成後,先同家人合照留念。



Oscar準備咗厚禮到女家,當中除咗有喜餅、果籃、冬菇、花同海味外,當然唔少得金器,相中見到有一個金豬牌、兩對龍鳳鈪同一隻戒指。Oscar今日接受《蘋果》訪問時話:「傳統嘢我真係乜都唔識,好彩今次搵咗金牌大妗姐麗姐幫手,我每日好似小學生交功課咁,不停WhatsApp佢,我今日買咗咩。到今日過大禮嘅時候,因為傳統新郎哥係唔出現,所以我只係負責做柴可夫,全靠一班兄弟同麗姐。」江若琳就話:「今次過大禮,我哋盡量都跟足傳統,結果攰爆Oscar,每日有好多濕濕碎碎嘢準備,有時我會突然彈起,問佢買咗呢樣、嗰樣未,佢話我終於有一個新娘嘅狀態。」兩人雖被複雜程序搞到頭都暈,卻又非常樂在其中。



問到禮金,Oscar一句心意最重要,佢自爆今日第二次畀禮金,點解畀咗兩次?Oscar話:「之前求婚嘅時候,好驚世伯伯母唔嫁個女畀我,所以一求完婚即刻畀禮金,到準備過大禮先知,原來禮金係應該今日先畀,世伯伯母話畀咗唔使再畀,但係我堅持,我希望畀佢哋見到我嘅誠意,相信我一世都會對老婆、對佢哋好。」Oscar唔介意好事成雙,江若琳父母當然感受到未來女婿呢番誠意。





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Oscar今日帶金器同禮金到女家過大禮。 Oscar話今日過大禮,全靠大妗姐麗姐幫手。 Oscar話今日過大禮,全靠大妗姐麗姐幫手。
Oscar依足全傳統搞過大禮,仲向女家畀咗兩次禮金。

Oscar依足全傳統搞過大禮,仲向女家畀咗兩次禮金。
江若琳收到男家送嚟嘅金器,包有金豬牌、兩對龍鳳鈪同金戒指。

江若琳收到男家送嚟嘅金器,包有金豬牌、兩對龍鳳鈪同金戒指。
過大禮唔少得喜餅。

過大禮唔少得喜餅。

鍾意就快D Share啦!