網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月12日 星期五

高鈞賢:內地誘惑大!高鈞賢女友口不對心要監場 __,高鈞賢,

大派定心丸!近年北上發展的高鈞賢鮮有在港露面,指女友認為內地誘惑較少,更感安心,但又不時北上探班。他坦言視對方為結婚對象,感激女友在他經歷低潮時無條件 ...


大派定心丸!


近年北上發展的高鈞賢鮮有在港露面,指女友認為內地誘惑較少,更感安心,但又不時北上探班。他坦言視對方為結婚對象,感激女友在他經歷低潮時無條件陪伴。

高鈞賢(Matthew)高大靚仔,早年轉攻內地市場掘金,早前忙裏偷閒回港與朋友相聚,並出席天梭表活動。談到在內地發展事業,他直言內地娛樂圈誘惑很大,笑說:「可以有嘅係會有嘅,但係我都入咗行咁多年,去到內地都係想專注番事業,另一半都會上嚟監場。」又指女友有逆向思維:「我喺香港嘅時候,佢反而擔心啲,因為香港比較細,好多活動都好多女仔,有啲新聞標題佢會覺得好真。喺內地拍劇好少有花邊新聞,佢會覺得安心啲,可能佢唔係咁清楚啦,哈哈!自己都會畀安全感佢,我同佢一齊都係事業低潮嘅時候,佢一直陪我成長,我好感激。」他希望下一步是結婚,但屆時不會大事宣揚,不想有「做騷」的壓力。

驚受傷被易角

自小是運動健將的Matthew,曾因打籃球而兩次受傷,當時嚴重到要停工,令他明白到錫身的重要性,尤其內地市場變化大,若演員需休息養傷,就很大機會被易角,他說:「內地拍劇都試過手受傷,未至於甩骹,但冇力,好彩一個禮拜後就好番。又試過落地一跣拗柴,你始終係演員,令到成個劇組延誤,佢哋都會換人。」

他又分享早前跟前輩葉童合作的經歷:「係抗戰劇,得我同佢兩個香港演員,因為好多爆破同槍戰場面,我哋都以安全為主,好多時候要保護自己。」

斷絕聯絡向外闖

Matthew自言決定北上發展前,已更改電話號碼,全為令自己下定決心離開香港,驀然回首,他認為一切都值得:「以前都算係一張白紙咁踏入呢個行業,唔清楚應該點樣行,人哋叫你做咩就做咩,冇空間變成熟,我冇代表作就上去發展,都好艱辛,要見導演試鏡,好多謝佢哋畀機會我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!