網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月4日 星期四

張衞健:《大帥哥》被飛台慶劇?張衞健話唔知情 __,張衞健,

Dicky力撐思貝形象冇問題。藝人張衞健(Dicky)飲水思源,早前應無綫高層曾勵珍之邀,回巢拍無綫劇《大帥哥》,曾有傳這劇為無綫台慶劇,但最後未能如 ...


Dicky力撐思貝形象冇問題。


藝人張衞健(Dicky)飲水思源,早前應無綫高層曾勵珍之邀,回巢拍無綫劇《大帥哥》,曾有傳這劇為無綫台慶劇,但最後未能如願,淪為倉底貨。亦有傳劇中演員蔡思貝形象問題,因此而抽起此劇,總之謠言滿天飛。

對於種種傳言,《大》劇監製徐正康回覆東網稱:「因為《大》一早己傾好跟內地網站優酷同步播出,加上審批過程需時,最後決定以2018年壓軸大劇推出!(Dicky有怨言?)絕對冇,佢好專業嘅!」

另傳蔡思貝被指形象問題影響《大》劇播出無期,徐正康為思貝平反,並稱她很努力:「我哋冇雪佢,佢仲拍緊另一套重頭劇《機場特警》,如果佢有問題就唔會不停畀大劇佢孭,佢喺《大》都好努力,更改戲路唔係演一般小妹妹角色。」對劇集播出押後一事,Dicky回覆稱:「I do really don’t know。(可覺與蔡思貝有關?)佢拍戲好認真,好尊重我同其他同事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!