掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

楊千嬅:千嬅丁子高晨早放閃 網友:單身狗受到暴擊 __,楊千嬅,丁子高,

楊千嬅同老公丁子高真係好Sweet,閃盲一眾單身網友喇!藝人楊千嬅同老公丁子高雖然工作忙碌,但結婚以來一直好恩愛,日前佢哋仲掉低囝囝拍拖去冰島!今日丁 ...


楊千嬅同老公丁子高真係好Sweet,閃盲一眾單身網友喇!


藝人楊千嬅同老公丁子高雖然工作忙碌,但結婚以來一直好恩愛,日前佢哋仲掉低囝囝拍拖去冰島!今日丁子高一早就上載放閃三連拍,第一張相入面佢行喺老婆後面,好似想拍千嬅膊頭嗌佢咁,仲留言:「Hi⋯」而第二張相千嬅依然冇回頭,配圖解說就係「喂⋯」最後一張相千嬅終於回頭喇,但就好似有少少嬲咁指住老公,而丁子高就一面無辜咁望住老婆,呢張相仲抵死地以「夠喇⋯」做說明。

洪永城操刀?

網友紛紛留言話晨早就見到佢哋放閃,當堂醒晒!仲有網友搞笑話「單身狗受到暴擊」,頂唔順佢哋打情鬧悄呀!亦有人問到底呢幾張閃到盲嘅街拍係邊個影嘅呢?見到丁子高喺限時動態上載咗張兩公婆同洪永城嘅合照,唔通就係洪永城親自操刀?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!