網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月21日 星期日

岳華:姐夫岳華離世!林敏驄讚恬妞交足戲 __,岳華,恬妞,林敏驄,

阿驄盛讚恬妞好專業。由林敏驄執導兼演出、恬妞、泰迪羅賓、張繼聰、林盛斌等演員參演的賀歲片《如珠如寶》於中環拍攝外景。提到恬妞的姐夫岳華離世,林敏驄表示 ...


阿驄盛讚恬妞好專業。


由林敏驄執導兼演出、恬妞、泰迪羅賓、張繼聰、林盛斌等演員參演的賀歲片《如珠如寶》於中環拍攝外景。提到恬妞的姐夫岳華離世,林敏驄表示:「見到你哋都略知一二。(安慰恬妞?)梗係會,佢好專業,表情都交足戲。(畀佢休息幾日?)應該拍埋幾場,補埋戲就拍完。」

林敏驄表示拍攝非常順利:「成班演員自動波大鬥演技、搞笑感人戲放埋一齊,簡直係百花齊放,形成呢個良性競爭呀,相信會係非常好睇!」他又指電影將於月底拍畢。

提到演員名單有洪金寶等陣容強勁,問可有收起「底牌」?他笑言:「唔會冇囉,冇揭晒畀你睇啫,呢個陣容係史無前例。(今年好對手打對台?)我對手喺呢度,畀多啲選擇囉,全部都唔係我對手!」

另外,婉拒受訪的恬妞在下午3時08分左右離開,她完成戲分後便從道具車登上一旁的七人車低調離場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!