網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月20日 星期六

陳茵媺:陳豪細妹?陳茵媺遇「超豪男友」變小粉絲 __,陳茵媺,

究竟咩樣?藝人陳茵媺(Aimee)同老公陳豪結婚同生B之後專心相夫教子,少咗好多出席公開活動。不過呢日佢就出席一個慈善活動,仲扮到靚一靚!席上佢仲遇到 ...


究竟咩樣?


藝人陳茵媺(Aimee)同老公陳豪結婚同生B之後專心相夫教子,少咗好多出席公開活動。不過呢日佢就出席一個慈善活動,仲扮到靚一靚!席上佢仲遇到早前因為拍攝電影《我的超豪男友》(Crazy Rich Asians)而爆紅嘅亞裔新星Henry Golding。陳茵媺即刻變成小粉絲同對方合照,話好期待睇到佢電影嘅續集,仲大讚對方太太好靚添!

不過有網民唔知係咪冇睇Aimee留言,問Henry Golding太太係咪Aimee嘅姑仔!不過乍看之下,Henry Golding的確係同陳豪有幾分相似喎!大家又覺得似唔似呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!