網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月23日 星期二

李美慧(真名:李斯庭):李美慧為富商曾文豪誕百億千金 __,曾文豪,李美慧,

恭喜晒!31歲前港姐李美慧(Vivi)與年長25歲的百億富商曾文豪於今年7月拉埋天窗,並同時宣布懷有身孕。佢直都Keep住Update近況同大家一齊倒 ...


恭喜晒!


31歲前港姐李美慧(Vivi)與年長25歲的百億富商曾文豪於今年7月拉埋天窗,並同時宣布懷有身孕。

佢直都Keep住Update近況同大家一齊倒數佢卸貨嘅日子!就喺冇耐之前佢宣布BB出咗世喇!佢喺社交網留言:「我們的小糖心」,仲Post咗兩張相,一張係曾文豪同抱住BB同李美慧頭貼頭,一張係李美慧同BB鼻貼鼻,畫面勁溫馨呀!

李美慧回覆咗東網,話係同爸爸似樣B女嚟嘅,順產重6磅幾,依家佢已經同BB返咗屋企休息喇!

好友梁麗瑩得悉喜訊之後都即刻前去探望,想沾染吓幸福嘅氣息:「探下個新手傻媽同佢粒傻豆!好可愛,順便嚟瞓下幸福人妻人母張床,聽講瞓完就好快輪到我地幸福喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!