掃呢頁CODE去手機

2018年10月21日 星期日

鄧佩儀:索女回歸!鄧佩儀減磅搣走麻甩味 __,鄧佩儀,

鄧佩儀近日瘦身成功,以索女形象回歸。2013年華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)之前擁有一頭長髮,但早前為出演《再》劇「朱小慧」一角,不惜犧牲秀髮,在4個 ...


鄧佩儀近日瘦身成功,以索女形象回歸。


2013年華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)之前擁有一頭長髮,但早前為出演《再》劇「朱小慧」一角,不惜犧牲秀髮,在4個月的拍攝期中都保持「麻甩」狀態,令旁人側目!近日「回歸靚樣」的她獲同劇拍檔周柏豪及及袁偉豪大讚索爆,更被指外形與陳慧琳神似,令她開心到暈!

烏歪又擘髀

最近她接演新劇《鐵探》,瘦了十多磅、重拾選美時的最佳狀態,可謂「女神歸位」。這兩套劇的角色令Gloria過足戲癮:「演員最開心係演唔似自己嘅角色,『朱小慧』個角色好草根、好麻甩。平時我同朋友都係講英文多,所以拍劇嗰陣要練廣東話,希望每一粒字都唔會有口音。」

為了「朱小慧」拋開靚女形象,連劇組人員也覺得她「烏歪」得有點過分,她笑說:「嗰陣放鬆晒自己,坐又擘大對腳,又去研究啲男人點企,其實都幾鍾意麻甩。不過,拍完晒都仲未搣走麻甩味,依家要盡力戒晒啲壞習慣。」

不停被整蠱

Gloria在《再》劇中與周柏豪及袁偉豪最多對手戲,三人戲裏戲外也成為好友,開工時更互相整蠱,她笑言:「佢兩個好似讀書時啲大哥哥,開工四個月以嚟不停咁整蠱我,放啲垃圾入我個袋,但係拍得好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!