掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

范冰冰日文譯音竟有性暗示 日本巴打:見到佢個名即刻硬哂 娛樂

范冰冰日文譯音竟有性暗示 日本巴打:見到佢個名即刻硬哂
范冰冰日文譯音竟有性暗示日本巴打:見到佢個名即刻硬哂.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanifr ...


范冰冰日文譯音竟有性暗示 日本巴打:見到佢個名即刻硬哂





自范冰冰爆出「偷稅漏稅」、「陰陽合同」等消息至今,相信各位網民都被佢嘅新聞不停洗版,不過呢單真係唔同啲,因為講嘅唔係范冰冰失蹤或曝光,而係……



失蹤事件惹國外媒體關注

范冰冰發文向公眾道歉

內地女星范冰冰自從被爆「偷稅漏稅」、「陰陽合同」人間蒸發超過三個月後,直到最近有內地媒體疑似拍到佢步出稅務局嘅照片,范冰冰嘅行縱先至曝光。再睇埋范冰冰於微博發道歉文,呢件事先至告一段落。

范冰冰,性暗示,冰冰,binbin

日媒報導范冰冰失蹤事件

網民焦點竟然係……

范冰冰喺國內外知名度都好高,所以唔止歐美傳媒有報道此事,就連日本方面亦非常關注事件。

范冰冰,性暗示,冰冰,binbin

不過一聽到范冰冰呢個名,班日本網民諗到嘅就同大家關注嘅嘢好唔同因為冰冰嘅日文譯音(ビンビン),讀出嚟係binbin,亦即係「勃起」咁解,有「勇猛的、勇猛勃起的表現、一柱擎天」的意思。

「我的雞雞也ビンビン(勃起)」

「應該真係會有人叫陳冰冰(陰莖勃起)」

「女優勃起物語」

「粉絲勃起?」

「范冰冰,拍AV,粉絲勃起」
范冰冰,性暗示,冰冰,binbin

「呢個post有陣精味」

膠通消息來源:東方新地














鍾意就快D Share啦!