網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月20日 星期六

焦媛:捱到殘被指健康出問題!暴瘦焦媛咁回應 __,焦媛,

搞乜瘦到咁呀……舞台劇劇后焦媛一劇接一劇,最近又同米雪喺大陸各大城市為《晚安,媽媽》巡迴演出,完全冇休息時間,忙到健康都唔理,瘦骨如柴。一向已瘦削嘅焦 ...


搞乜瘦到咁呀……


舞台劇劇后焦媛一劇接一劇,最近又同米雪喺大陸各大城市為《晚安,媽媽》巡迴演出,完全冇休息時間,忙到健康都唔理,瘦骨如柴。一向已瘦削嘅焦媛,成日被人話係紙板人,但最近變本加勵,瘦得極唔健康,而且個樣又殘又冇精神,比起2012年她喺《飢餓藝術家》演患有厭食症患者更甚。

焦媛回覆東網,否認健康有問題,亦冇厭食症:「我當然冇厭食症,我不知幾好胃口,晚晚都食消夜,我不嬲身形都keep住係102、103磅咁上下,唔係瘦係非常fit,同我做嘢嘅人都知,我一啲病都冇,非常健康,其實做舞台劇個體能好重要,我不停做舞台劇,要保持好體能,我再強調身形係fit。」

至於日前佢喺社交網站寫話「好沉重」,「要樂觀正面迎戰」,令人諗到健康出現問題,佢解釋:「正面迎戰只係好鼓勵性,要正面面對,咁做騷係一場戰爭,我依家喺大陸做咁多場騷,一定要努力正面迎戰呢個工作,完全冇問題,而之前講到沉重喺因為綵排時,覺得劇本非常沉重,唔係講我自己心情沉重。」焦媛現身在鄭州成個10月都巡迴演出,11月才有時間回港。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!