掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

田蕊妮:【嫁畀杜汶澤】田蕊妮用兩個字形容 __,杜汶澤,田蕊妮,

係真愛呀!藝人田蕊妮現身TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,與主播許文軒(Edmond)大談相隔四年再推出唱片感受。阿田指四年前推出翻唱碟後有圓 ...


係真愛呀!


藝人田蕊妮現身TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,與主播許文軒(Edmond)大談相隔四年再推出唱片感受。阿田指四年前推出翻唱碟後有圓夢的感覺,並指當時沒有打算再出唱片:「我覺得四十歲係女人第二個關口,演咗咁耐戲開始覺得有啲悶,知道如果再接戲,我只會應付咗個角色,所以要停,休息嘅時候有好多想法,想透過歌曲講自己嘅人生同體會,所以決定今年再出唱片。」

阿田指新碟中有三首新歌,亦會翻唱別人的歌,更試驗性質試唱了歌手吳業坤的作品:「本身見我同吳業坤有啲淵源,佢又變咗我師兄,所以咪翻唱佢嘅《原來她不夠愛我》。但錄音之後,大家都笑,覺得我把聲出到嚟變得好Kai,變咗首Kai歌,所以最後都冇要到。」

問到新歌有否提及老公杜汶澤?她說:「新歌《兩口子》唔止講我兩公婆,仲係講一段婚姻,我嫁畀我嘅老公,可以用精彩嚟形容,佢令我鍾意演戲,改變咗我好多想法,如果冇咗對方嘅出現,我覺得我會好平凡。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!