網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

張文采:【不知張文采老公是誰】羅鈞滿:我都好甜蜜 __,張文采,羅鈞滿,

羅鈞滿話唔識舊愛張文采老公。藝人羅鈞滿到灣仔出席足球活動,他表示甜品店開張後已少踢波,提到新聞主播舊愛張文采結婚,他說:「祝福佢哋,要甜甜蜜蜜。(識佢 ...


羅鈞滿話唔識舊愛張文采老公。


藝人羅鈞滿到灣仔出席足球活動,他表示甜品店開張後已少踢波,提到新聞主播舊愛張文采結婚,他說:「祝福佢哋,要甜甜蜜蜜。(識佢老公?)唔識嘅。(咁你呢?)我都好似甜品店咁,甜蜜囉!」

接Job唔問車馬費

羅鈞滿又指現時除了做生意外,更忙於到外地登台及經營電子競技隊:「依家大小工作都會畀心機做,唔限制於演戲,只要啱興趣、自己喜好,都會唔問車馬費接嚟做,覺得身為藝人有呢份責住,之前我都有同聽障朋友做音樂劇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!