掃呢頁CODE去手機

2018年10月13日 星期六

「至八會」最緊要口密 __,

「至八會」創會時只得八名成員,因而取名「至八會」,及後發展成十多人的團體,經常四出行善。資料圖片
朱慧珊身在娛樂圈,卻不愛埋堆,不過就加入了「至八會」,與鄭裕玲、汪明荃、林建明等阿姐級人馬成為好友,全因珊姐夠口密,她說︰「阿姐同嘟姐平時好cool, ...


朱慧珊身在娛樂圈,卻不愛埋堆,不過就加入了「至八會」,與鄭裕玲、汪明荃、林建明等阿姐級人馬成為好友,全因珊姐夠口密,她說︰「阿姐同嘟姐平時好cool,但我哋都可以打成一片。忌諱?嗯……其實以前試過有會員帶過其他朋友入嚟,但最後都冇加佢哋做會員,因為我哋會講私人嘢,成員要互相信任,確保唔會散出去,有呢種默契至可以無所不談。」當年嘟姐被爆與呂方分手,有傳成員查小欣因此被踢出會。



朱慧珊最近為亞視主持節目《香港追擊搜》,她日日不停上網緊貼潮流。 朱慧珊最近為亞視主持節目《香港追擊搜》,她日日不停上網緊貼潮流。

在「至八會」中,珊姐與曾華倩最投契,因為兩人既是鄰居,又是小學同學,珊姐說︰「中學嗰時同華倩冇聯絡,後來喺無綫撞番,可能大家感情係自細培養,見番都冇隔膜。我同華倩係兩類人,因為性格、興趣唔同,喺對方身上都八到唔同嘅嘢。」




鍾意就快D Share啦!