網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

唐嫣:情深深雨濛濛!唐嫣羅晉童話式婚禮曝光 __,唐嫣,

冚得好密實!唐嫣與羅普昨日上晝9點09分通過微博同步晒出領取結婚證嘅合照及浪漫婚照宣布婚訊,二人今日在維也納舉行婚禮。據知佢哋喺於當地時間28號17: ...


冚得好密實!


唐嫣與羅普昨日上晝9點09分通過微博同步晒出領取結婚證嘅合照及浪漫婚照宣布婚訊,二人今日在維也納舉行婚禮。據知佢哋喺於當地時間28號17:29(香港時間29號00:29)舉行婚禮儀式,當地時間19:28(香港時間29號02:28)舉行晚宴儀式,取其普通話諧音「依舊愛吧」嘅寓意。

流程表的下面仲附上咗一段文字,主題為「一個有關騎士與精靈公主的童話故事」,相當浪漫甜蜜嘅童話婚禮。胡歌、楊爍等內地藝人都有出席婚宴。

好事多磨,去到傍晚時分見現場落大雨,男侍應要為伴娘擔遮入婚宴場地。婚宴場地布置非常夢幻,古歐洲童話色彩濃厚!由於佢哋喺博物館舉行婚禮,見現場有好多內地遊客排隊去博物館參觀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!