網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月26日 星期五

【連推十幾部戲】嘉玲爆偉仔冇好面色:當我阿四又俾說話你聽 __,劉嘉玲,梁朝偉,偉仔,

劉嘉玲、莊思敏、向太陳嵐與兒子向佐等,今日齊到尖沙嘴出席一個品牌展覽,近日嘉玲姐趁好天氣經常行山,讚嘆香港有很多美麗風景的行山徑,不遜於瑞士或日本等地 ...


劉嘉玲、莊思敏、向太陳嵐與兒子向佐等,今日齊到尖沙嘴出席一個品牌展覽,近日嘉玲姐趁好天氣經常行山,讚嘆香港有很多美麗風景的行山徑,不遜於瑞士或日本等地:「我之後想行蚺蛇尖,搵埋發仔(周潤發)一齊行挑戰佢。」嘩,向高難度挑戰喎!



數月前嘉玲開始兼任老公梁朝偉經理人一職,負責幫佢接job,但嘉玲姐笑言對方要求多多、好鬼麻煩:「佢好多嘢唔肯接,我起勢幫佢收咗十幾個劇本,佢都推晒,真係唔易做,又會俾說話你聽,安排出席活動只去半個鐘。」



問嘉玲究竟偉仔呢個藝人算唔算曳?佢話:「好差將我身份模糊咗,又唔好意思收番佢錢,收咗錢仲煩,面色仲難睇,平時都客氣,依家當正我『阿四』。」嘉玲姐希望快啲搵到合適嘅經埋人幫佢:「我諗人哋聽到佢個名都驚,幫佢推工作要好婉轉,佢係要搵啱自己嘅工作,錢引誘唔到佢。呢個係我最欣賞佢嘅地方,有好高尚品德。」




鍾意就快D Share啦!