掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

馬德鐘:馬德鐘爆高潮 呼籲張文慈帶隊騷泳裝 __,張文慈,馬德鐘,

馬德鐘呼籲由張文慈(小圖左起)帶隊,陳瀅、劉佩玥、張曦雯等齊齊騷泳裝答謝高收視。藝人馬德鐘在無綫台慶劇《跳躍生命線》祝捷晚宴上透露,對上一次為無綫拍劇 ...


馬德鐘呼籲由張文慈(小圖左起)帶隊,陳瀅、劉佩玥、張曦雯等齊齊騷泳裝答謝高收視。


藝人馬德鐘在無綫台慶劇《跳躍生命線》祝捷晚宴上透露,對上一次為無綫拍劇已是兩、三年前的《以和為貴》,今次「回歸」拍劇得到很好的反應,感到好開心,並多謝高層曾勵珍邀他演出,而劇集有此效果實在令人鼓舞。問劇集如果收視達35點一班後生演員是否應該有表示?他謂:「應該要有,佢哋代表咗青春活力,35點未必冇機會,之後劇情進入高潮,好多救護緊張情節,記得上星期尾睇劇集尾自己嘅獨白,聽到自己獨白有希望同奇迹,其實錄嗰時冇感覺,睇番原來都感動到喊。」

對於有人提議同劇的劉佩玥聯同陳瀅、張曦雯等穿泳裝慶祝。馬德鐘笑言絕對有睇頭,更謂:「一定要,其實張文慈都好Fit,雖然劇入面做我家姐,但畫面都應該好養眼,所以佢哋四個喺結局前一齊再谷收視。(台慶攞獎有冇寄望?)冇太大,到時未必有機會台上講呢啲說話,趁呢個機會講晒出來,但都想大家齊齊整整出現頒獎台上攞『最佳劇集』獎(開續集?)如果公司有呢個需求,作為演員會全力以赴。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!