網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月24日 星期三

【老婆會借膊頭俾我喊】令孫耀威最傷心嘅 原來係佢…… __,孫耀威,

45歲嘅孫耀威,今年11月舉行第一個演唱會,呢個心願足足等咗26年。26年,佢曾經贏在起跑線,亦嚐過俾唱片公司雪藏,被迫如轉行般,返內地當演員拍劇。「 ...


45歲嘅孫耀威,今年11月舉行第一個演唱會,呢個心願足足等咗26年。

26年,佢曾經贏在起跑線,亦嚐過俾唱片公司雪藏,被迫如轉行般,返內地當演員拍劇。

「首先每次離開樂壇都唔係自己嘅決定,都係好似好老土咁講,人在江湖,身不由己,當年十幾歲出道,合約完咗,有好多音樂理想,同唱片公司唔係好咬弦,於是出現嗰啲唔知係雪櫃定係封殺,令我無辦法出唱片,就是我就好似轉行咁樣,去咗內地拍劇。」孫耀威說。

十年前,難得獲批紅館期,但因時間倉促被迫放棄,幾年前一切準備就緒開個唱,又遇上失聲。

「人算不如天算,突然聲帶出事,嗰兩年突然間聲帶一唱歌就爆血管,後來至發現原來係胃酸倒流影響。一唱就爆血管,照入去真係睇到血淋淋,所以又舉行唔到,嗰次都幾唔開心。」

不過最唔開心,也不及從商初期,是他人生一場黑暗歲月。

幾年前同朋友柴娃娃搞生意,最初諗住淨係出錢唔會理,因為我做嘅生意全部都係好靚嘅嘢,例如造衫,又或者以前做嘅,每支酒都係一個藝術品,又同一位法國設計師一齊設計傢俬,所以我啲酒吧、餐廳全部都係我設計嘅梳化、杯杯碟碟、員工制服、圍裙,連廁所通渠阿伯套制服都係我設計,其實我好鍾意玩呢樣嘢,點知發覺原來做落之後,唔係話你鍾意做就做,鍾意離開就離開,當你發現投資咗咁多錢,仲有好多責任喺度嘅時候,原來係無得甩身嘅,無機會做決定之下已經俾盤生意困住咗,到後來仲有啲因為蝕錢而有好多後遺症要去處理,股東又失蹤晒,我係一個名人於是所有人嚟搵我,經歷咗好辛苦嘅幾年時間。」

最傷的不是投資損手失千萬積蓄,而是友情。

「其實做生意最大嘅挫折,反而係一啲好朋友一齊去做,但遇到問題嘅時候,大家大難臨頭各自飛,呢樣係最傷心嘅,因為就算啲錢搵唔番,只要每日食得飽,唔會餓死老婆已經OK。但係好好嘅朋友一齊做生意,到最後變成咁樣就最傷心,所以你問我會唔會後悔,其實係一定會後悔,同埋會有好多遺憾喺呢件事裡面。

其實的確係人生一個幾悲慘嘅階段,但我覺得亦都一個好重要嘅階段

但亦都因為咁,自己長大咗好多,亦都貼地咗好多,先知道原來一直都係喺溫室長大,原來自己都可以好硬淨。」

去年決定給陪著他經歷風浪的女人,一個正式的名份。

「Macy係一個喺我身邊好重要,會借膊頭俾我喊嘅人,因為成件事佢都同我一齊經歷,所以過去十年高高低低其實佢都喺身邊。

佢係最能夠令我做番自己嘅女仔,你唔會介意俾佢見到你嘅弱點。

由細到大我係我行我素,無論財政或者人生每一步嘅決定都係好自我,而家多啲學識去將自己呢個單位,理解成唔淨係得自己,仲會連住一個老婆。所以依家再做生意,都會小心好多,更加保守去做,唔可以好似細個咁樣,爛命一條,恃住仲後生,而家唔可以咁樣,全部都要睇得準啲,寧願行慢啲去做。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!