網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月14日 星期日

鄧麗欣:講到出口!鄧麗欣唔排除閃婚 __,鄧麗欣,

講到出口喇!(中時電子報圖片)藝人鄧麗欣(Stephy)與台灣男星邱勝翊(王子)自公開戀情後,一直愛得高調,不時喺網上傳情放閃,難怪網民揣測好事近!S ...


講到出口喇!(中時電子報圖片)


藝人鄧麗欣(Stephy)與台灣男星邱勝翊(王子)自公開戀情後,一直愛得高調,不時喺網上傳情放閃,難怪網民揣測好事近!Stephy投資逾億台幣(八位數港元)嘅飲品店今日喺台灣正式開幕,雖然王子有事未能前來捧場,但人唔到都有送上花籃畀女友。Stephy透露飲品店同兩名友人合資,王子冇份入股,但就透露開店地址係王子建議,而日前王子已經率先試飲,Stephy更甜爆話:「他是我的監控師。」實行瞓身撐女友!

當提到早前一齊出席巴黎時裝周公開放閃,問到係咪想喺巴黎舉行婚禮?Stephy就表示:「我人比較追求自然,在哪結婚不是重點,可以即興的,突然想到就去登記。」直言唔排除閃婚!而聽日35歲生日嘅Stephy,現場獲送生日蛋糕預祝,佢透露今晚已經約咗男友及友人食飯慶祝,愛得咁甜蜜,閃婚絕對唔出奇呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!