掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

老四郭政鴻約齊阿哥 試「旺蟹」吳啟明廚藝 __,郭政鴻,

郭政鴻拉隊去試吳啟明的廚藝,令四蟹重聚。互聯網圖片
郭政鴻拉隊去試吳啟明的廚藝,令四蟹重聚。互聯網圖片鄭少秋(秋官)去年開騷,於劇集《大時代》中飾演「丁蟹」的四個兒子,只得三個出場,獨欠吳啟明,有傳他轉 ...


鄭少秋(秋官)去年開騷,於劇集《大時代》中飾演「丁蟹」的四個兒子,只得三個出場,獨欠吳啟明,有傳他轉行做過投資顧問。前晚邵仲衡在fb貼合照,四隻蟹仔終於齊人。



邵仲衡(右)作狀錫歐陽震華。互聯網圖片 邵仲衡(右)作狀錫歐陽震華。互聯網圖片

相中所見,「旺蟹」吳啟明戴着廚師帽、圍裙,招呼「益蟹」陶大宇、「孝蟹」邵仲衡及「利蟹」郭政鴻。邵仲衡回覆本報時表示:「係郭政鴻約嘅,話一齊試吓啟明間餐廳。大家飲得好開心,第一次齊腳,希望第日可以有多啲聚會,睇吓第日有冇嘢大家可以一齊搞吓啦。」相請不如偶遇,四蟹吃飯時更巧遇歐陽震華夫婦,邵仲衡合照時即作狀錫歐陽震華。

採訪︰魯吉




鍾意就快D Share啦!