掃呢頁CODE去手機

2018年10月17日 星期三

BOYZ:淚浸九展!張致恒紋乜嘢上身表心迹? __,張致恒,

兄弟情!由關智斌(Kenny)和張致恒(Steven)15年前組成的BOYZ再度「合體」,在九展StarHall舉行「BoyzTheUnboxingL ...


兄弟情!


由關智斌(Kenny)和張致恒(Steven)15年前組成的BOYZ再度「合體」,在九展Star Hall舉行「Boyz The Unboxing Live」的演唱會有上不少「洋蔥」位。當中Steven最感性,他自認當年不聽話,沒有好好做好,但卻獲公司一直包容,他稱BOYZ在英皇15周年時在澳門演出,那次已覺得是BOYZ最後一次演唱,以為自此後解散,亦好失落。而Kenny亦言同樣他那次演出後便開始返內地一個人工作,好多時感覺到已沒人再記得Boyz這個名:「今晚能見到咁多人仲記得BOYZ,將我哋Unbox咁攞番出嚟,係好多謝你哋!」

而Steven稱當年做了很多事令大家失望,在旁的Kenny即搭他膊頭安慰他,Steven哽咽說:「多謝你咁多年嚟支持我,喺我好窮時候你會借錢畀我,同多謝老闆冇放棄我畀機會我,所以前嗰幾日我瞞住你去做一件事。」

原來Steven去了紋身,將「Boyz」這個名紋在胸口上,他謂:「呢個係想對自己一個警剔,因為若我傷害自己,即係傷害咗我拍檔,所以嚟緊日子就好似我送畀你呢首個一樣《我長大了》。」而Kenny在台上邊聽Steven唱亦邊落淚。至於Kenny亦專登戴上當年Steven送給他的鑽石耳環,他稱當年雖然口說「細到風吹得起」,其實他一直好好收藏着。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!