掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

意甲:【有片】C朗轟世界波救祖記 皇馬後悔嗎? __,基斯坦奴朗拿度,C朗,

(GettyImages)C朗拿度在歐聯交出助攻協助祖雲達斯擊敗曼聯後,返到意甲不但唔休息,更成為球隊救世主!周日凌晨意甲賽事作客安玻里,在半場落後劣 ...


(Getty Images)


C朗拿度在歐聯交出助攻協助祖雲達斯擊敗曼聯後,返到意甲不但唔休息,更成為球隊救世主!周日凌晨意甲賽事作客安玻里,在半場落後劣勢下,C朗於下半場梅開二度,協助球隊反勝2比1,其中第2球更係冇得救嘅世界波,再度一個救全家,亦係佢以前皇馬年代經常做嘅事。

祖記踢罷歐聯返到意甲,全隊都有疲態,上半場歎慢板下,被安玻里前鋒卡佩圖攻破大門落後0比1,祖記好在有C朗,下半場呢位葡萄牙球王先在54分鐘主射12碼扳平1比1,收復失地。

祖記目標係3分,踢到70分鐘C朗再度爆發,在右路引球至禁區頂突然起腳,皮球在高位直飛遠柱死角入網,對方門將欲救無從,祖記亦憑這個世界波,以2比1反勝對手。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!