掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

蔡一鳳:C2:盛品儒報漏數 蔡一鳳誕龍鳳胎 __,盛品儒,蔡一鳳,

恭喜恭喜!好事成雙!名媛蔡一鳳前日在醫院開刀誕下龍鳳胎,湊成「好」字,新手爸爸盛品儒疑開心過龍,向外只提了B仔資料,惹來千個問號,事後他解釋:「仔真係 ...




恭喜恭喜!好事成雙!名媛蔡一鳳前日在醫院開刀誕下龍鳳胎,湊成「好」字,新手爸爸盛品儒疑開心過龍, 向外只提了B仔資料,惹來千個問號,事後他解釋:「仔真係得一個喎!」不失幽默作風。他們又表示已請了陪月及五個工人侍候一對寶貝, 認真大陣仗。

蔡一鳳(Michelle)和盛品儒的愛情結晶品終於出世!前日早上大肚的Michelle見血,立即前往醫院, 陣痛了四、五小時後,決定剖腹,順利誕下孖B。囡囡較早出世,重4磅11安士,兒子則較重磅達6磅13安士。曾表示擔心見血會暈的盛品儒,竟鼓起勇氣入產房剪臍帶。榮升新手爸爸的他昨日回覆:「好神奇、好開心,但亦好有壓力,因為養小朋友要好多錢!(見BB出世好緊張?)還好,Michelle就好緊張!其實身邊好多朋友都結晒婚生咗細路,但自己生嘅始終感覺好唔一樣,依家人生新一頁開始,希望努力做嘢,仔女快高長大!(你唔怕見血?)少少怕,不過都要剪。」

解畫顯幽默本色

問到孖B似邊個,他說:「太細個,依家未睇得出。(點解你同其他人只講B仔資料?)仔真係得一個喎!」令人哭笑不得。其實自Michelle懷孕以來,夫婦對胎兒的資料十分口密,希望直至BB出世才揭盅,製造驚喜,估計盛品儒初為人父緊張又開心,只掛住講B仔,才未提及囡囡,認真搞笑。

半打人手侍候孖B

Michelle則透露已為女兒改名,兒子則尚未決定,她說:「B女叫盛樂芙,英文名Lov,取其中文名諧音,又似Love,有愛的意思;B仔個名仲未揀定, 因為我有咗BB之後好鍾意食包,好似菠蘿包、叉燒包等,所以B 仔乳名叫『包包』。」對於一次過湊兩個B,她未有太擔心,因為已請了五名工人姐姐及一位陪月幫手,有半打人侍候,如此強大後盾, 難怪笑言: 「應該沒問題!」她表示希望以母乳餵哺,想給最好的BB, 故會盡力嘗試,但現時未夠奶水。對於老公克服怕血入產房剪臍帶,她亦笑說: 「佢剪完,仲好開心咁同我分享炫耀。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!