掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

C2:李美慧專人催乳 餵飽6磅千金 __,李美慧,

56歲曾文豪再做老竇!恭喜恭喜!今年6月嫁入豪門的前港姐李美慧宣布為56歲老公曾文豪誕下女兒,笑言囡囡出世後自己就要變身宮女貼身服侍BB,計劃餵哺母乳 ...


56歲曾文豪再做老竇!


恭喜恭喜!今年6月嫁入豪門的前港姐李美慧宣布為56歲老公曾文豪誕下女兒,笑言囡囡出世後自己就要變身宮女貼身服侍BB,計劃餵哺母乳的她更找專業催乳師幫忙,準備充足!

現年31歲的李美慧(Vivi)與年長25歲的百億富商曾文豪今年6月拉埋天窗,同時宣布有孕,Vivi日前終於「卸貨」,順利誕下重六磅多的千金,前晚她在社交網留言「我們的小糖心」,並上載兩張照片,一張是Vivi與老公頭貼頭、手抱囡囡,另一張則是母女鼻貼鼻,畫面溫馨有愛。

老公冇剪臍帶

Vivi產後已回家休息,她透露BB的樣子較似爸爸,又指分娩過程不算辛苦:「都係正常作動冇幾耐就生咗,唔算好辛苦。(老公有冇陪產?有冇剪臍帶?)老公有陪住我,但好似冇剪臍帶。(你哋有冇感動到喊?)冇喊,我哋都好堅強,老公不停喺旁邊安慰我,不停鼓勵我,見到BB真係好開心!(BB改咗名未?)仲未決定好呀!」嫁入豪門後萬千寵愛在一身,但Vivi笑言誕下小千金後,自己會做回劇集《宮心計2深宮計》宮女角色服侍愛女,認真搞笑!

梁麗瑩瞓床沾福氣

為了BB健康着想,Vivi盡量餵人奶,並透露現時上圍暴升兩Cup,而作為新手媽媽,她早已搵定專業催乳師幫忙。講到初為人母的感受,她坦言很感恩:「感謝主賜畀我哋一個聽話嘅BB。(對BB有咩期望?)最希望佢以後可以做動物醫生,幫助更多生命。(老公有冇送咩畀你做獎勵?)佢嘅陪伴已經係最好嘅獎勵」

另外,Vivi的好友、前港姐梁麗瑩得悉喜訊後,即到醫院探望,更躺在床上影相,笑言想藉此沾染幸福氣息:「探吓個新手傻媽同佢粒傻豆,好可愛!順便嚟瞓吓幸福人妻、人母張床,聽講瞓完就好快輪到我哋幸福喇!」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!