掃呢頁CODE去手機

2018年10月6日 星期六

C朗:【C朗涉姦】苦主聯盟!唔止1個被C朗性侵? __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

C朗拿度涉嫌喺2009年強姦前女模特兒KathrynMayorga,女事主最近正式向C朗提出起訴,同時呼籲其他受害者打破沉默、挺身舉報。控方代表律師L ...




C朗拿度涉嫌喺2009年強姦前女模特兒Kathryn Mayorga,女事主最近正式向C朗提出起訴,同時呼籲其他受害者打破沉默、挺身舉報。控方代表律師Leslie Stovall證實,佢哋正嘗試聯絡2005年報稱被C朗強姦嘅非洲裔法國女子,希望組成「受害者聯盟」指證C朗。

Leslie Stovall表示:「我知道喺英格蘭曾經有個女子疑似被(C朗)性侵,我哋好有興趣搵佢出嚟同佢聯絡,我希望可以當面同嗰位女士交談。」喺2005年C朗仍效力曼聯期間,曾被控喺倫敦一間酒店內強姦法國女子,並且被警方扣留問話6個鐘頭,不過事後因為證據不足獲准保釋,並且喺1個月後被撤銷指控。當時C朗代表律師表示,女方因為索取金錢不遂所以誣告C朗。

延伸閱讀:【巨星大狀打救C朗!狄卡比奧都搵佢】

https://bit.ly/2O7XOZb 

另外,控方指C朗當年強姦Kathryn後,曾派私家偵探跟蹤同威脅女事主,甚至喺拉斯維加斯警局內有「線人」通風報訊,企圖阻止女事主報警,Leslie Stovall已經正式要求FBI同蘇格蘭場介入調查!

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!