掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

意甲:C朗探費格遜 父子重逢吸百萬Like __,基斯坦奴朗拿度,C朗,

自從C朗拿度喺09年夏天離開曼聯之後,每次重返奧脫福都百感交集,事關一直以來,C朗都承認曼聯喺佢心目中永遠不可以取代,恩師費格遜對待自己更係父親一樣, ...




自從C朗拿度喺09年夏天離開曼聯之後,每次重返奧脫福都百感交集,事關一直以來,C朗都承認曼聯喺佢心目中永遠不可以取代,恩師費格遜對待自己更係父親一樣,冇費sir就唔會有今時今日嘅自己。

費SIR喺今年5月因腦出血入院,一度傳出有生命危險。C朗今次重返曼徹斯特,當然唔會放過呢個機會探望費SIR。C朗喺個人IG及FB上載咗佢同費SIR嘅合照,留言:「一位偉大教練同一位不可思議嘅好人,佢喺場外、場內都教咗我好多嘢,見到你咁精神真係太開心,波士!」相片中兩人笑得好開心,費SIR精神仲唔錯,C朗對恩師嘅尊重令唔少球迷拍手叫好,難怪相片上載短短18分鐘已經有接近93萬個Like。

其實C朗喺開波前已經上載自己到達奧脫福嘅照片:「呢度畀我感覺永遠係自己屋企。」結果主場球迷冇令C朗失望,雖然C朗帶領祖記擊敗紅魔鬼,不過主場球迷一直對佢報以熱烈掌聲,並且高呼「Viva Ronaldo」,C朗完場後亦不忙多謝曼聯球迷:「呢場係一場令人動容嘅比賽,我哋取得重要勝利,非常開心可以再喺奧脫福比賽,多謝球迷歡迎及支持。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!