掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

陳奕迅:粉絲迫爆中環!徐濠縈帶女現身撐Eason __,徐濠縈,陳奕迅,Eason,

Eason開騷獲多位藝人撐場,連老婆同阿女都有現身。歌手陳奕迅(Eason)與TheDuoBand於中環摩天輪下開騷,余德丞、GinLee、符致逸、歐 ...


Eason開騷獲多位藝人撐場,連老婆同阿女都有現身。


歌手陳奕迅(Eason)與The Duo Band於中環摩天輪下開騷,余德丞、Gin Lee、符致逸、歐鎧淳、胡子彤、陳潔靈、余安安、郭偉亮夫婦,Eason太太徐濠縈及女兒等現身撐場。大會除了招待約1,600人進場,更免費於網上直播,而「核心外圍」亦聚集了不少準備睇免費騷的群眾。當中歌迷JJ及雪兒受訪,JJ笑言一看其爆炸頭就知他鍾意Eason已久,但沒有門票入場,這次準備了手機觀看直播。問Eason日後開騷會否再支持?二人都表示一定會:「今次佢開慈善騷好有意義、好慷慨,呢個係我哋鍾意佢嘅其中一個原因。」

有錢都買唔到飛

阿Pat、Anne及Kenson就認為坐地上看騷並不辛苦:「我哋唔介意坐地,不過係第一次咁睇騷。(想聽咩歌?)全部都想聽,依家對住摩天輪,如果唱《幸福摩天輪》就仲正!」他們又直言撲飛很難,多年來即使有錢也買不到飛,贊成Eason日後繼續以實名制售票,亦不介意今次只得千六張門票:「佢唔收錢嘛,好好!」而來自深圳的陳小姐與朋友則在今朝坐高鐵來港,打算看騷後坐高鐵回去:「坐『外圍』一啲都唔辛苦!我哋之前喺深圳都睇過Eason演唱會,今次佢做慈善好有意義,要畀個『叻』佢!」

另外,現場有一名男子於入口處多次想衝入場,即被保安帶離場,期間他並沒反抗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!