網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月28日 星期日

【同陳奕迅打對台】《全民造星》人氣爆燈 姜濤跳唱冧爆Fans __,陳奕迅,

陳奕迅搞嘅慈善演唱會撞正Wine&dinefestival,搞到中環海濱人頭湧湧!雖然演唱會入場人數有限,但係企喺外圍嘅Fans都可以聽到㗎。 ...




陳奕迅搞嘅慈善演唱會撞正Wine & dine festival,搞到中環海濱人頭湧湧!雖然演唱會入場人數有限,但係企喺外圍嘅Fans都可以聽到㗎。

Eason就喺摩天輪嗰邊開騷!但另一邊廂,Wine & dine內場同樣有騷睇,同樣有一大班Fans,人氣好勁!原來係《全民造星》一班參賽者繼決賽後首次出騷,呢班新仔人氣真喺唔可以睇少啊!三甲Lok man, Ian, 姜濤就最受歡迎Ian唱陳柏宇嘅《沒有你 我甚麼都不是》,唱得唔錯。而冠軍姜濤再次唱出節目入面Hit爆嘅《我多喜歡你,你會知道》,冧死唔少女Fans。臨走佢地仲主動行向Fans們講再見,姜濤仲起電話同班fans自拍,果然好識做。Eason人氣就自然勁,但呢班新人嘅人氣一啲都唔輸蝕,真係前途無可限量啊!

鍾意就快D Share啦!