網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月17日 星期三

英超Fever:【魔鬼賽程】利物浦同曼城笑緊曼聯呀 __,曼聯,

莫連奴(右圖)再次被史高斯質疑。(互聯網)曼聯喺國際賽期後,將會面對魔鬼賽程,意味紅魔領隊莫連奴嘅壓力可能會進一步加重,點知史高斯仲要踩多腳,佢話寸王 ...


莫連奴(右圖)再次被史高斯質疑。(互聯網)


曼聯喺國際賽期後,將會面對魔鬼賽程,意味紅魔領隊莫連奴嘅壓力可能會進一步加重,點知史高斯仲要踩多腳,佢話寸王唔再係Special One,仲話利物浦同曼城笑緊曼聯添!

史高斯話:「我曾經好鍾意睇莫連奴做訪問,佢好寸,我覺得佢真係好掂,但呢個佢已經唔見咗,依家佢成日埋怨球員,又或者呻買唔夠人,問題係,你要睇下佢擁有嘅陣容,能夠用咁多錢買人,其實佢好有運。」

最令史高斯失望嘅係,寸王連自己買嘅球員都唔滿意:「佢買嘅兩個中堅都覺得唔夠好,如果佢咁諗,咪指導佢哋踢好啲囉,就算曼聯簽到美斯,我估都會踢得好辛苦。我感覺到,利物浦同曼城笑緊曼聯,就好似以前我哋笑佢哋咁樣。」

曼聯未來6場賽程

日期 賽事 對手

20/10 英超 作客Vs車路士

24/10 歐聯 主場Vs祖雲達斯

29/10 英超 主場Vs愛華頓

03/11 英超 作客Vs般尼茅夫

08/11 歐聯 作客Vs祖雲達斯

12/11 英超 作客Vs曼城

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!