掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

英超Fever:曼聯天價續約 勞基梳爾穩袋五億! __,曼聯,

(GettyImages)呢個毫無疑問係個勵志故事。23歲左閘勞基梳爾,加盟曼聯5年來坐多過踢,不時受到領隊莫連奴冷嘲熱諷,一時話佢冇鬥心,一時話佢狀 ...


(Getty Images)


呢個毫無疑問係個勵志故事。23歲左閘勞基梳爾,加盟曼聯5年來坐多過踢,不時受到領隊莫連奴冷嘲熱諷,一時話佢冇鬥心,一時話佢狀態唔好,唔畀寸王趕走已經偷笑。不過今季佢脫胎換骨,幾乎成為曼聯最佳球員,最終成功得到一紙5年新約,周薪高達19萬鎊,5年就穩袋5000萬鎊(約港幣5億),令佢成為全球最高人工嘅左後衞之一。

延伸閱讀:【世界最高薪後衞 勞基梳爾排第3】

https://bit.ly/2yKRXP3 

莫連奴對梳爾本季演出好滿意,所以毫不猶疑同佢續約:「梳爾絕對值得續約。佢深知點樣令自己進步,每個階段都努力不懈,亦對自己充滿信心,呢個態度非常正面。梳爾仲係好後生,仲有得進步,今日佢會為自己而驕傲。我好開心曼聯可以得到呢名左後衞續留球隊,佢前途無可限量。」

梳爾就話如果係上季,續約基本上係唔可能:「如果大家有留意我上季嘅遭遇,續約根本就唔可能。但我好努力咁扭轉局面,因為實在好希望長留曼聯發展。之前5年,有好多奇怪嘅事發生喺我身上,但我好期待未來5年嘅發展。曼聯有好多好球員,球會再次取得成功,只係時間問題。」

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

https://goo.gl/ewVpvE 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!