網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月16日 星期二

韓團H.B.Y. 葉文輝跨越年齡 大合唱名曲《I Believe》 __,葉文輝,

韓團H.B.Y.葉文輝跨越年齡大合唱名曲《IBelieve》《HKOREAWith2018BOF》在西九龍廣場舉行文化交流活動。KIMSeongRi金 ...


  • 韓團H.B.Y. 葉文輝跨越年齡 大合唱名曲《I Believe》


  • 《HKOREA With 2018BOF》在西九龍廣場舉行文化交流活動。KIM SeongRi金聲利 (Rainz成員,來自Produce 101)初次以歌手身分出現。除了大唱韓文歌,更與香港代表葉文輝 合唱韓國經典金曲《I Believe》,冧爆現場港韓粉絲。

    新晉韓團Hot Blood Youth (H.B.Y.) 熱血男兒,5位成員都是第一次來港表演。

    眾所週知丁可欣(火雞姐)有一顆韓國,為了成為一個偽韓國人,學了兩年韓文,更視韓國為第二家鄉,今次有幸同韓國小鮮肉同台較勁。她指:「今次第一次以歌手身份,和韓國歌作交流。我一直都好欣賞韓國歌手藝人的專業,音樂方面,在19年自己會專注在跳唱歌曲,希望可以俾到韓國藝人睇到,能夠互相欣賞。」

    HKOREA2018香港代表嘉賓中,曾為As One成員-陳嘉茵(Kayan)。曾於2013年參與過第⼀屆《K-PopCover Dance Festival》香港區賽,當年她是以「一男一女」組合形式參賽,並勇奪該屆比賽冠軍。她回應:「好開心可以參與今次的港韓音樂交流,可能自己係組合出道,所以平時最鐘意睇韓國K-POP的團隊表演,最新就以韓國女團BLACK PINK 的 《DU DU DU》是近期最愛。」

    至於葉文輝(啤梨)身為DJ,平時大家只能在電台聽到他的聲音,今次大家可以親自到場聽他一展歌喉。他表示:「很驚訝,佢地(KIM SeongRi 金聲利和H.B.Y.) 熱血男兒都識唱 《I Believe》,更異只同聲表示細細個已識首歌,個刻即時變哥哥。坦白講好幸運可以唱到 《I Believe》。好感恩十幾年前出道就可以唱到咁HIT嘅歌。事隔十幾年再現商場唱LIVE,到今日先發現原來我對唱歌仲有團火,好想攞住支咪不停唱落去。」

    鍾意就快D Share啦!