掃呢頁CODE去手機

2018年10月17日 星期三

陳豪:陳豪為仔女親身排隊In學校:藝人都冇情講 __,陳豪,

真係辛苦晒爸爸喇~~藝人陳豪到將軍澳出席品牌記者會,講起屋企三個寶貝仔女,他即眉飛色舞,笑言每日都很開心,但大爆仔女開始黐身,每次兩公婆想二人世界外出 ...


真係辛苦晒爸爸喇~~


藝人陳豪到將軍澳出席品牌記者會,講起屋企三個寶貝仔女,他即眉飛色舞,笑言每日都很開心,但大爆仔女開始黐身,每次兩公婆想二人世界外出,他們都會爆喊:「要解釋好耐,話媽咪都要放假,下次先帶佢哋出街,要當佢哋大人咁解釋,同埋一早慢慢講定,否則半個鐘頭都出唔到門口!」他又透露一家人會每星期一起同床瞓覺一次增進感情,笑言雖然很開心,但睡眠質素欠佳,一個人郁動就會全部人醒晒。

問到大仔有否幫手湊細佬妹?陳豪笑說:「都係432(子女歲數)咋喎!大仔嚟緊忙功課、課外活動,我都有排唔得閒,不過校長都話眨下眼就畢業,遲啲又要忙細佬妹見學校interview,我會自己排隊,藝人都冇情講,呢啲六親不認㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!