網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月20日 星期六

【keep住靚】鍾嘉欣大爆靚媽坐月餐單 翠如BB都話要keep定先 __,

嘉欣大講自己在家中生BB的勇敢經歷,話從此更加有自信。
嘉欣大講自己在家中生BB的勇敢經歷,話從此更加有自信。【特約報道】最近睇《再創世紀》,好開心見到嘉欣BB有份演出,自從佢生小朋友之後,已經很長時間沒有 ...


【特約報道】最近睇《再創世紀》,好開心見到嘉欣BB 有份演出,自從佢生小朋友之後,已經很長時間沒有拍劇,這次難得再看到她的精彩演出!其實拍完《再創世紀》之後,嘉欣又再成功造人,並於上月誕下第二胎Jared。最近嘉欣終於坐完月出關,還在Facebook上分享在自己的廚房做媽媽show,大講自己在家中生BB的勇敢經歷,甚至話自此更加有自信!

不過嘉欣認為生完BB之後,會用去媽媽很多能量,所以需要時間去復原。在這段時間內,做母親的需要多吃些蛋白質食物,想吃蔬菜的話可以考慮扁豆、西蘭花、杏仁、豆腐、雞蛋、奇亞籽甚至藜麥白飯等等,另外可以加上田原香的滴雞精,因為營養易吸收之外也可以調理腰腎,味道亦可以配搭不同的菜式和湯水,很有fusion style的味道。



翠如當初叫媽媽煲滴雞精飲,媽媽還以為她有了BB,令翠如哭笑不得。 翠如當初叫媽媽煲滴雞精飲,媽媽還以為她有了BB,令翠如哭笑不得。

嘉欣生了兩個小朋友都保養得咁好,難怪翠如BB都話要keep,佢更指自己快要拍新一輯旅遊節目,都要及早保持靚樣,以及身體健康。翠如透露自己冬天時候氣管很差,通常接近冬天的時候會去看看中醫,吃中藥調理身子!最近有同事送她兩盒田原香滴雞精,她覺得內有中藥成份有助調理身子,例如石斛可以補血 養陰,而杜仲則可以抗衰老和增強記憶力。



黃翠如處女下海開live,到尾段蕭正楠快閃現身,好似睇電影的彩蛋一樣。

黃翠如處女下海開live,到尾段蕭正楠快閃現身,好似睇電影的彩蛋一樣。

翠如笑說當初叫媽媽煲滴雞精,媽媽還以為她有了BB,因為媽媽覺得懷孕的人才會飲滴雞精,不過翠如就話現時很多女藝人都有飲,尤其是在攝影廠內很冷,

身體虛弱就會很辛苦,所以大家都飲這個來保暖,令到氣息好些面色紅潤些!




鍾意就快D Share啦!