掃呢頁CODE去手機

2018年10月11日 星期四

KOL到底使唔使交稅網民:好想睇佢哋仆街 __,

KOL到底使唔使交稅 網民:好想睇佢哋仆街
KOL到底使唔使交稅 網民:好想睇佢哋仆街.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspaniframe[s ...


KOL到底使唔使交稅 網民:好想睇佢哋仆街







雖然肥仔黎我都知大家都唔係好想交稅,但有返咁上下人工都逃唔過要交稅㗎最近有連登仔就開post問,到底班KOL交咗稅未?搞到成班連登仔女衝晒出嚟留言。




最近有連登仔開post問,到底班KOL交咗稅未?事源係班KOL成日周身名牌,真係唔講都知佢哋賺唔少錢,不過肥仔黎我都好想知到底佢哋賺埋賺埋有冇交稅?

原文如下:



真係唔知呢啲到底係sponsor定係自費,班KOL真係時不時都著到成身名牌,之後影十九幾張相post IG,真係有錢到你想像唔到。



唔少網民紛紛留言,話KOL本身間公司會幫佢做數,總之做完唔使交稅。



不過都有網民食花生,話到底佢哋係做數定做假數。講真呢啲除咗佢哋自己知,都唔會知個真相。



有網民仲抽范冰冰水,又話好想睇班KOL仆街,真係搞唔掂。

膠通消息來源:連登



延伸閱讀:

Youtuber有粉絲,當然都有hater,譚杏藍雖然IG有好多follower,但都有好多人唔鍾意佢,話佢成日扮可愛,唱歌又難聽,就連拍片都俾網民負皮。

譚杏藍終極KOL負皮王

譚杏藍早前拍咗條素人改造成日系萌妹嘅片,不過就俾網民負皮,令到本身係清純學生妹look嘅素人,都變成油頭毒L。

原文如下:



譚杏藍之前喺IG搞咗素人改造計劃,最後揀咗叫阿Nat嘅網民,同佢進行日系改造。不過一開頭譚杏藍就係咁sell產品,似賣廣告多過真心想幫人改造囉。



到咗化妝部分,譚杏藍問阿Nat有冇修眉,Nat就話:「拔過呀,但係佢生返出嚟」,之後譚杏藍就明串:「正常呀,大佬呀,邊個拔完毛唔會生返出嚟,咁脫毛公司冇飯開啦」。



不過網民睇完條片狂負皮,話佢改造到條女好7:



不過都有網民覺得改造得幾好:



雖然譚杏藍平時化妝set頭搞到自己成個日本妹咁,但唔係個個都適合嘅。



好唔好睇肥仔黎就唔評價,你哋自己睇

Cap by:連登、hana tam@IG









有咩膠句分享下?












鍾意就快D Share啦!