掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

周勵淇(前名:周麗淇):粉絲留言望與鄭嘉穎復合 周勵淇畀Like? __,周麗淇,鄭嘉穎,周勵淇,

即係點呢?有啲黑人問號添?!藝人周勵淇與鄭嘉穎曾相戀,雖然二人已分手,但仍有不少粉絲都覺得二人匹配。今日就有讀者爆料,指之前有網民於周勵淇的ig留言, ...


即係點呢?有啲黑人問號添?!


藝人周勵淇與鄭嘉穎曾相戀,雖然二人已分手,但仍有不少粉絲都覺得二人匹配。今日就有讀者爆料,指之前有網民於周勵淇的ig留言,指自己真心覺得她與嘉穎才是天生一對,更望某天二人會復合。本身有粉絲寫出呢啲留言唔出奇,不過奇就奇在周勵淇喺個留言度like喎!吓!嘉穎連婚都結埋喇喎!

對此,東網就聯絡身在大陸的周勵淇,她表示自己現時身在大陸,指自己不在港,根本上不到ig。不過其實個post係喺六月尾㗎!唔知係咪太耐佢唔記得咗呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!