網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月19日 星期五

苟芸慧娘味公主look嫁陸漢洋 網民:著到佢好大隻! 苟芸慧,陸漢洋,娛樂

苟芸慧娘味公主look嫁陸漢洋 網民:著到佢好大隻!
苟芸慧娘味公主look嫁陸漢洋 網民:著到佢好大隻!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanifr ...


苟芸慧娘味公主look嫁陸漢洋 網民:著到佢好大隻!







今日(10月19日)  係苟姑娘苟芸慧與賽車手陸漢洋舉行婚禮的大日子,兩人在上水雙魚河鄉村會所舉行以「童話」為主題的婚禮,苟姑娘特意搵來九(苟)位姊妹陪伴出嫁,但都不及苟姑娘今日豔光四射、性感又高貴,超級索!恭喜恭喜!





苟芸慧陸漢洋大婚 童話式婚禮超浪漫

苟芸慧與陸漢洋在上水雙魚河鄉村會所舉行以「童話」為主題的婚禮,早上在約30位親友見證下進行証婚儀式,之後再加與約80位長輩好友共進午宴;至於晚上將會再邀請2百位多位圈內外好友出席酒宴。

苟芸慧 



苟姑娘做超索新娘

今次婚禮以「童話故事」為主題,新娘苟芸慧身穿早前於加拿大古堡拍攝婚紗相的白色低胸婚紗,婚紗更採用向內彎透視設計,高貴又性感!



苟芸慧



苟姑娘就直言想生夠四個

苟芸慧與陸漢洋接受訪問時,表示希望兩、三年後先計劃造人,而到第時生咗小朋友,到一定要俾時間陪佢,唔只係俾工人湊。咁想生幾多個呢?苟姑娘就直言想生夠四個!不過都係要順其自然。

苟姑娘錫錫老公面豬好溫馨~

到陸漢洋親吻太太玉手~


不停咀嘴呢啲指定動作



Tiffany&Co.鑽石Paper Flowers系列后冠

耳環超閃!


價值170萬的三卡鑽戒


索爆姊妹團陪伴

苟姑娘靚到爆,姊妹團亦毫不失禮,苟姑娘就話因為自己姓苟,所以特意搵來九(苟)位姑娘做姊妹陪伴出嫁,成員包括王君馨、李亞男、伍詠薇、岑麗香、簡慕華、潘曉彤、梁嘉琪、倪晨曦同一位圈外朋友,位位都咁索!



新郎新娘及全體兄弟姊妹合照。


三位前「處女黨」人妻合照,李亞男就陀住BB啦,唔知幾時到君馨同香香呢?



陸漢洋出動藍橙戰車做佈置,車頭掛上花束及「just married」字樣!



膠通消息來源:東方新地




















鍾意就快D Share啦!